Page tree

Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

3. Uzupełniamy tu takie informacje podstawowe jak:

  • Wydział główny – wydział, który tworzy dany kierunek
  • Nazwa kierunku – wybieramy z listy dostępnych nazw
  • Status – jest to status wniosku, który ustawiany jest automatycznie
  • Sposób powstania – wybieramy z listy pomiędzy „Nowy”, a „Zmieniany”. Wartość „Nowy” dotyczy nowopowstających kierunków, natomiast „Zmieniany” kierunków już istniejących. Wybór ten determinuje dane, które będziemy musieli uzupełniać w kolejnych krokach, lecz nie różnią się one znacznie od siebie
  • Inny wydział biorący udział w kierunku – wartość ustawiana w przypadku kierunków międzywydziałowych. Możemy tutaj określić jakie inny wydziały biorą udział w kształceniu na danym kursie
Warning

W przypadku występowania list wyboru, przy których znajduje się symbol dodawania (zielone koło z białym plusem w środku), każdą wybraną wartość z listy należy zatwierdzić poprzez kliknięcie tej ikony „dodawania”. Jeżeli jedynie ustawimy wartość na liście wyboru i nie dodamy jej ikoną dodawania, nie będzie ona brana pod uwagę jako wybrana.

Dzięki temu rozwiązaniu możemy z listy wybrać więcej niż jedną wartość.

  • Planowany start studiów – wybieramy pozycję z dostępnego kalendarza znajdującego się po kliknięciu w przycisk „Wybierz…”.

Pozostałe pozycje, które należy uzupełnić możemy w tym momencie pominąć i uzupełnić je, jak będą już nam znane konkretne dane.

...

5. Po uzupełnieniu i zapisaniu informacji podstawowych pojawią się nowe zakładki do uzupełnienia. Są to:

  • Informacje podstawowe (wcześniej uzupełniane)
  • Ogólna charakterystyka
  • Koncepcja kształcenia
  • Efekty kształcenia
  • Badania naukowe
  • Programy kształcenia
  • Programy studiów


CN!!!!


Tip



Info

...

Powiązane artykuły

...