Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Do wyboru są dwie metody resetu hasła: standardowa koperta i reset hasła SMSem.


Aby zresetować hasło do Portalu Moja PG należy najpierw pobrać w Dziekanacie kopertę do resetu hasła lub przygotować telefon komórkowy do odebrania wiadomości SMS (tylko dla osób, które wcześniej aktywowały możliwość resetu hasła SMSem). Następnie otwieramy stronę Moja PG i klikamy Nie pamiętam hasła:

UWAGA!

Reset hasła nie jest możliwy w przypadku gdy konto zostało zablokowane. Możliwe przyczyny blokady na koncie: wygasło hasło, upłynęła ważność konta, pobrana do resetu hasła koperta nie została wykorzystana w terminie 14 dni, student nie jest aktywny (ma np. status skreślony).

Do wyboru są dwie metody resetu hasła: standardowa koperta i reset hasła SMSem. Wybieramy jedną z nich z menu i wypełniamy odpowiednio formularz.

Dla resetu przy użyciu koperty będzie to:

UWAGA!

Istnieje możliwość resetu hasła do Moja PG przy użyciu SMSa, warunkiem jest wcześniejsze włączenie takiej opcji. Instrukcję włączenia zgody na reset hasła przy użyciu SMSa znajduje się na tej stronie.

W przypadku wyboru resetu hasła SMSem wypełniamy taki formularz:

Po jego wypełnieniu otrzymamy SMSa z jednorazowym kodem, który podamy wraz z nowymi hasłami w następnym kroku.


Powiązane artykuły

Zgoda na reset hasła SMSem Zmiana hasła